0648549714 info@95thavenue.nl
Selecteer een pagina

Over mij

Mijn passie voor organiseren begon al vroeg. Uitjes op middelbare school & feestjes voor de klas organiseerde ik graag samen met vriendinnen. Op mijn 16e stond ik voor de keuze de middelbare school wilde gaan doen, dat vond ik dat erg lastig. Tot dat mijn moeder vroeg; wat vind je nou echt leuk om te doen. “Alles rondom evenementen regelen en plannen” was mijn antwoord. Vanuit daar ging ik opzoek en kwam er een passende opleiding op mijn pad: de evenementen opleiding: de evenementen opleiding.

Naast het volgen van deze opleiding organiseerde ik kinderfeestjes voor SingSwingAct. Zoals prinsessen, ridders, 1001 nacht, glamour feestjes enzovoort. Ik was van A tot Z verantwoordelijk voor de organisatie: vanaf de aanvraag tot de afhandeling. Door deze verantwoordelijkheid heb ik goed geleerd om zelfstandig te organiseren, regelen en plannen.

Naast mijn passie voor organiseren was er ook de passie voor mode. Tijdens mijn opleiding heb ik daarom met veel plezier stage gelopen bij het modelabel JOSH V en Ydence. Hierdoor deed ik meer ervaring op in de mode/organisatie wereld. Bij JOSH V waren mijn werkzaamheden gericht op Communicatie & Events (pr gerelateerd). Bij Ydence was het meer allround. Van productomschrijvingen maken, bestellingen verwerken tot aan het organiseren van een online event.

Nadat ik mijn opleidingen (Secretaresse opleiding en Marketing & Communicatie, Events opleiding) had afgerond, kreeg ik de kriebels om voor mijzelf te beginnen. Het ondernemers bloed is er met de paplepel ingegoten aangezien mijn ouders meerdere ondernemingen hebben. In augustus 2017 ben ik gestart met mijn eigen webshop en daarnaast ook als freelancer. Ik werd ingezet als event manager, management assistent of traffic manager. Een webshop starten en alles hiervoor regelen en organiseren vond ik ontzettend leuk maar in januari 2020 heb ik besloten om er mee te stoppen en mij volledig op mijn freelance-werk te richten.

De afgelopen jaren heb ik onwijs veel mooie en gave events mogen organiseren. Het van A tot Z regelen met een leuk team vind ik het allerleukste wat er is! Of het nou een groot evenement is of administratieve zaken ter ondersteuning, ik pak het allemaal met beide handen aan.